آماده باش شرکت گاز استان کردستان جهت مقابله با بحران احتمالی سیل

دومین جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان کردستان جهت آمادگی مقابله با خطرات سیل احتمالی با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، کلیه روسای واحدهای ستادی، اعضای کمیته مدیریت بحران و روسای ادارات گاز شهرستان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار و آخرین اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقاوم‌سازی تاسیسات و شبکه‌ها بررسی شد.

احمد فعله گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در دومین نشست اضطراری مدیریت بحران در سال جاری به ضرورت آمادگی کلیه واحدهای ستادی و شهرستان ها و آماده باش بودن کلیه پرسنل جهت مقابله با سیلاب و رصد و پایش مستمر از تاسیسات و شبکه های گازرسانی و رفع نقاط بحرانی جهت استمرار جریان گاز طبیعی تاکید کرد.

وی آمادگی نیروها و آماده به کار بودن تجهیزات را ضروری دانست و اظهار کرد‌: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضرورت دارد و باید برای مقابله با بلای طبیعی ازجمله سیل آماده باشیم .

فعله گری تصریح کرد‌: با توجه به پیش بینی و صدور اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش و تگرگ طی روزهای آینده بر آماده‌باش‌بودن تمامی پرسنل و در دسترس و آماده به کار بودن کلیه امکانات و تجهیزات تاکید کرد.

در پایان نشست با برقراری ارتباط با روسای ادارات شهرستان‌ها از آخرین اقدامات انجام‌شده در راستای مقاوم‌سازی تاسیسات و شبکه‌ها اطلاعات لازم اخذ و تاکیدات لازم به‌عمل آمد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن