امدادرسانی خطوط لوله منطقه فارس به سیل زدگان

منطقه فارس در عملیات رفع آب گرفتگی ناشی از سیل در روستای کجائی واقع در بخش مرکزی شهرستان نورآباد و امداد رسانی به سیل زدگان شهر شیراز مشارکت کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس، علی رضائی رئیس ترابری منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در جریان وقوع سیل در اکثر شهرهای استان فارس مانند شیراز و نورآباد همکاران منطقه فارس که در ایام نوروز در  وضعیت آماده باش بودند کمک رسانی های لازم را برای رفع آب گرفتگی ناشی از سیل انجام دادند.

رضائی گفت: پس از اعلام نیاز از طریق مراجع ذیصلاح و تایید مدیریت منطقه ، برای امداد رسانی به سیل زدگان شهر شیراز دو دستگاه خودرو سواری کمک دار به مدت دو روز در اختیار استانداری فارس قرار گرفت.

وی افزود: همچنین با درخواست دهیاری روستای کجائی واقع در بخش مرکزی شهرستان نورآباد، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر برای رفع آب گرفتگی این روستا به مدت یک شبانه روز در اختیار آن ها قرار گرفت که با تغییر مسیر آب، محل عبور سیلاب از روستای مذکور منحرف شد. در این ایام یک دستگاه کمرشکن نیز جهت جابجایی تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی به مدت یک شبانه روز در اختیار فرمانداری شهرستان نورآباد قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: از ویژگی خاص این عملیات همزمان بودن کمک رسانی به ارگانهای دولتی و همجواران با رصد کردن مسیر خط و سیلاب رودخانه زهره بود که در دستورکار گروههای عملیاتی از جمله ترابری قرار گرفت. منطقه فارس علاوه بر ارائه خدمات در راستای مسئولیت اجتماعی، نیروها و تجهیزات خود را در منطقه بحران خیز رودخانه زهره متمرکز کرد که در صورت بروز خطر احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

رضائی در پایان گفت: در راستای کمک رسانی های صورت گرفته به روستای کجائی، لقمان ایزدی، دهیار این روستا از تلاشهای پرسنل زحمت کش منطقه فارس در ایام تعطیل نوروز برای جلوگیری از خسارت بیشتر به آن روستا قدردانی نمود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن