هر دو روز یک روستا در استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، در سال 97 بیش از 92 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که این امر به مفهوم آن است که هر دو روز یک روستا در این استان، گازرسانی شده است.

فیروز خدائی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در دیدار با کارکنان این شرکت ضمن تبریک سال جدید، سال 97 را مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت برشمرد و افزود: در سالی که گذشت عملیات گازرسانی به 180 روستای بالای 20 خانوار به بهره برداری رسید و با تلاش همکاران در حوزه گازرسانی به روستاها، شرکت گاز استان اردبیل از برنامه های پیش بینی شده بهتر عمل کرده است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با تلاشی مضاعف در راستای اهداف و رویکرد شرکت، امسال نیز همانند سال‌های گذشته بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم استان ارائه کنیم.

خدایی با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت های نیروی انسانی پرتوان و خلاق و همچنین بهره مندی از تکنولوژی های نو در عرصه ارائه خدمات به مشترکین، گفت: از سال گذشته به منظور ارائه خدمات بهینه به مشترکین، در کلیه ادارات گاز استان اردبیل میز خدمت برای بهره مندی مشترکین از خدمات دستگاه و همچنین بخش میز خدمت الکترونیکی به منظور تسهیل در ارائه خدمات در شرکت گاز استان اردبیل دایر شده که با توجه به بازخوردهای اخذ شده در ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به مشترکین گاز استان، عملکرد مناسبی داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان اظهار کرد: انشاالله امسال با همدلی و بهره مندی از خرد جمعی، شاهد ارتقای رضایتمندی مشترکین و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مردم شریف استان خواهیم بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن