دریافت گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی از سوی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از دریافت گواهینامه «انطباق معیار مصرف انرژی براساس استاندارد ISIRI-14156 » به همت و تلاش شبانه روزی کارکنان متخصصان این شرکت در زمینه مدیریت انرژی خبر داد.

محمدحسین نوروزی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت:  گواهینامه رعایت معیار مصرف انرژی براساس استاندارد ایزوی 14156 نیازمند برنامه ریزی سیستماتیک،  برای چگونگی کنترل و استفاده صحیح و منطقی از انرژی و کاهش ضایعات و حداقل کردن هزینه آن بدون تاثیر در کاهش کیفیت و کمیت محصولات بوده است.

وی در ادامه افزود: این موفقیت با همکاری همه ارکان سازمانی بهمراه رعایت اصول سه گانه شامل؛ جلوگیری از اتلاف، نشت و اسراف انرژی و استفاده غیرمنطقی در شرکت پالایش گازسرخون و قشم تجلی یافته است .

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در راستای توسعه پایدار و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ صرفه جویی در سطح جامعه بیان داشت: متخصصان و کارشناسان توانمند این شرکت توانستند با استعانت به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و با بهره گیری از فرصت های به‌وجودآمده، تعهد عملی خود را در زمینه صرفه جویی در بخش انرژی ایفا کنند.

نوروزی در خاتمه از همدلی و مشارکت فعال همه دست اندرکاران در بخش های مختلف سازمان به جهت کسب این رویداد مهم در سطح کشور تشکر و قدردانی کرد.       

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن