اتصال گاز 4 روستای سیل زده شهرستان ماهنشان استان زنجان در کمتر از 24 ساعت

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با تلاش کارکنان شرکت گاز استان زنجان، گاز 4 روستای شهرستان ماهنشان که به دلیل طغیان رودخانه و شکستگی لوله گاز قطع شده بود، در کمتر از 24 سـاعت به روش CNG تامین شد.

موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: گاز 140 مشترک چهار روستای شهرستان ماهنشان در بخش انگوران متصل شده است تا با فروکش کردن آب رودخانه؛ بازسازی اصلی مسیر لوله گاز انجام شود.

وی افزود: با توجه به حجم و فشار زیاد آب در منطقه؛ کمیته بحران شرکت گاز استان زنجان با برگزاری جلسات مختلف و بازدید مکرر حضوری از منطقه در حال بررسی دقیق و حل مشکلات مردم منطقه است.

گفتنی است؛ شهرستان ماهنشان با 39 هزار و 385 نفر جمعیت که در حال حاضر100 درصد جمعیت شهری و بیش از 70 درصد خانوارهای روستاهایی این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.  

همچنین تعداد روستاهای دارای سکنه شهرستان ماهنشان 126 روستا است که 80 روستا بهره مند از گاز طبیعی است و عملیات اجرایی گاز رسانی در 14 روستا در دست اجراست که با به بهره برداری از این تعـداد روستـا؛ درصد بهره‌مندی روستـاهای این شهرستـان از نعمت گـاز طبیعـی به 84 درصد می رسد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن