استاندارد بالای شبکه گاز؛ عامل کمترین خسارت به تاسیسات شرکت ملی گاز

به گفته مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران سطح بالای استانداردها در پیاده سازی و اجرای شبکه های گاز موجب شده کمترین خسارت در سیل های اخیر به تاسیسات شرکت ملی گاز وارد شود.

سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران که برای بازدید از فعالیت های انجام گرفته بعد از سیل اخیر به استان های لرستان و خوزستان سفر کرده، ضمن بازدید از مناطق سیل زده و خسارت دیده استان لرستان، از نزدیک در جریان اقدامات شرکت گاز لرستان در بحران سیل اخیر قرار گرفت.

این مقام مسئول طی سخنانی در جمع کارکنان شرکت گاز استان لرستان، انسجام مجموعه شرکت ملی گاز ایران را عامل موفقیت این شرکت در بحران‌های اخیر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی مجموعه شرکت ملی گاز ایران توانسته همه مشکلات را از پیش رو بردارد، گفت: سطح بالای استانداردها در پیاده سازی و اجرای شبکه های گاز موجب شده کمترین خسارت در سیل های اخیر به تاسیسات شرکت ملی گاز وارد شود.

مومنی افزود : باوجود همه مشکلات، کمبودها و موانع موجود، شرکت ملی گاز ایران از بحران‌ها سربلند بیرون آمده است که این مرهون تلاش حداکثری کارکنان برای عبور از بحران است.

وی خاطرنشان کرد : می‌توان شیوه‌های اجرایی شرکت گاز لرستان در بحران اخیر را بعنوان یکی از روش‌های موجود در مدیریت شرایط بحرانی بکار گرفت و به‌عنوان یکی از الگوهای آموزشی به کار گرفت.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مدیریت بحران، بخشی از مدیریت استراتژیک است که طی سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی در شرکت ملی گاز ایران اجرایی شده و نمود اجرایی این امر در بحران‌های اخیر نمایان شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با قدردانی از زحمات کارکنان شرکت گاز لرستان، تلاش‌های آنان را در بحران اخیر نمونه بارز ایثارگری دانست.‌

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن