برطرف شدن خطر آب‌ گرفتگی پست‌ های برق مهزیار و حمیدیه در خوزستان

محمود دشت‌ بزرگ با بیان اینکه پست 400 کیلوولت مهزیار به‌عنوان یکی از پست‌های مهم انتقال نیرو و تامین کننده برق بخش مهمی از غرب شهر اهواز، چند روز گذشته در خطر ورود سیلاب قرار داشت، افزود: بعد از آنکه طبق نقشه‌های حرکت سیلاب مشخص شد که پست در معرض خطر است اقدام به خاکریزی و سیلدبندی آن کردیم و با اقدامات انجام شده خطر ورود سیلاب به پست برطرف شد.

وی پست برق 132 کیلوولت شهرستان حمیدیه را یکی از پست‌های حساس و نیاز به مراقبت عنوان کرد و افزود: وقتی شهرستان حمیدیه در معرض سیلاب قرار گرفت به تبع آن پست برق هم در خطر آب‌گرفتگی قرار داشت، به همین علت با قید فوریت عملیات خاک‌ریزی و سیلدبندی این پست هم انجام گرفت و خطر آب‌گرفتگی آن برطرف شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه اخیرا نیز دو پست آهودشت در شوش و شمال غرب در اهواز کارهای استحکام‌بخشی آنها انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات خاک‌ریزی و سیلد‌بندی در پست‌های میلاد آبادان و شیرین‌شهر شروع شده است.

وی با تشکر از همکاری مردم و شرکت‌هایی که به برق منطقه‌ای خوزستان در این بحران کمک کردند، گفت: از شرکت‌های توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز و شرکت‌های برق منطقه‌ای کرمان، فارس، اصفهان، هرمزگان، باختر و تهران و به‌ویژه مردم محلی که در عملیات مقابله‌ای با سیلاب همکاری کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن