هم نفت تولید می کنیم هم سیل مهار می کنیم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه هم وظیفه حفظ روند پیشرفت تولید را بر عهده داریم و هم فراتر از توان خود در بحث مهار سیل پای کار ایستاده ایم اعلام کرد: در مدت 3 هفته بحران سیل که شبانه روزی در حال فعالیت هستیم، هیچ گونه خسارت جدی چه فیزیکی و چه زیست محیطی نداشته ایم.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران به اهواز، احمد محمدی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بحث سیلاب گلستان با هماهنگی ستاد بحران استان گلستان و وزارت کشور، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را به مناطق سیل زده اعزام کرد، گفت: در همین اثنا بود که با سیل استان خوزستان مواجه شدیم، سیلی که شهر اهواز و حاشیه آن و رودخانه های دز و کارون و نقاطی دیگر را دچار بحران کرد.

محمدی در رابطه با نقش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در کنترل و جلوگیری  از پخش سیلاب در برخی مناطق، گفت: هم اکنون در دو جبهه در حال نبردیم. از یک طرف با توجه به سهم این شرکت در تولید نفت کشور، وظیفه حفظ روند پیشرفت تولید را بر عهده داریم و از سوی دیگر فراتر از توان خود در بحث مهار سیل پای کار ایستاده ایم و شبانه روز در سه شیفت به مردم کمک رسانی می کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حوزه مسئولیت اجتماعی، افزود: هم اکنون بیشتر ادارات، مدیریت ها و ماشین آلات درگیر کمک رسانی به سیل زدگان است و 327 دستگاه چه ملکی و چه استیجاری در اختیار ستاد بحران قرار گرفته که شامل لودر، بلدوزر، کمپرسی، بیل مکانیکی و تجهیزات مکنده مانند پمپ تراک های و سپتیک ها و نیز ماشین آلات سبک است.

محمدی تاکید کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همه جانبه یاری رسان استان خوزستان است.

گفتنی است شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران، هم اکنون معین و یاری رسان پرجمعیت ترین مناطق استان خوزستان یعنی شهرستان های باوی، اهواز و کارون هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن