اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌ های برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای فصل تابستان

نادر جانی‌ پور در حاشیه بازدید از اصلاح و بهینه‌ سازی خط دو مداره برق بخش سپیدار بویراحمد گفت: براساس برنامه‌ های زمان‌ بندی شده، شبکه‌ های فشار متوسط برق تا قبل از تابستان امسال اصلاح و بهینه‌ سازی شده و البته اولویت این برنامه مربوط به خطوط دو مداره با فاصله‌ های طولانی است.

وی با بیان اینکه شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل شرایط خاص جغرافیایی در مناطق سخت‌ گذر با مسافت طولانی قرار دارند، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق این استان عملیات تعمیر، اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌ های فشار متوسط برق را آغاز کرده است.

قائم‌ مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طول شبکه برق فشار متوسط در شهرستان کهگیلویه به میزان 600 کیلومتر بوده که به‌ طور حتم برای برق‌ رسانی به مشترکان با این میزان مسافت، تلاش فراوانی باید نمود.

جانی‌ پور با تاکید براینکه شرکت توزیع نیروی برق استان با تمام توان خدمات‌ رسانی لازم و پایدار را به مشترکان خود ارائه خواهد کرد، یادآورشد:‌ 9 گروه ویژه عملیاتی به‌همراه تعدادی از پیمانکاران بخش خصوصی، کار اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ های فشار متوسط برق را برعهده خواهند داشت.

وی گفت: طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در این استان بیش از 10 هزار کیلومتر بوده که همگی هوایی و کار اصلاح و بهینه‌ سازی آنها نیاز به زمان و شرایط مساعد جوی دارد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پایدار نمودن شبکه‌ های برق، جلوگیری از نوسانات و قطعی‌ های مکرر و کیفیت بخشی به برق‌ رسانی به مشترکان را از مهم‌ ترین فواید اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌ های برق برشمرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، هم اکنون فعالیت گسترده خود برای تامین برق پایدار را آغاز کرده است.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی شهرستان‌ های استان دارای خطوط دو مداره برق بوده که تعمیر و اصلاح این خطوط با رعایت اولویت‌ ها در دستور کار قرار گرفته و تیم‌ های عملیاتی و بخش خصوصی با تمام توان برنامه‌ های لازم را اجرایی می‌ کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن