افزایش ضریب گازرسانی استان کرمان به بیش از 73درصد

عملیات اجرایی گازرسانی به شهر ریگان و 5روستای جهان آباد، حیدر آباد، میرآباد، بمبویان و شریک آباد با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم بم در مجلس و امام جمعه شهر ریگان در نخستین روزهای سال 1398آغاز شد.

به گزارش «انرژی امروز»، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان درخصوص مشخصات این پروژه ها گفت: با اجرای عملیات گازرسانی به شهر ریگان و روستاهای حومه، 6560 خانوار شامل 4828 خانوار شهری و 1732 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

منوچهر فلاح با اشاره به اینکه تاکنون از مجموع 71 شهر استان، 53 شهر گازدار شده و از 18 شهر باقی مانده نیز 16 شهر دردست اجراست، گفت: از این تعداد شهرهای نظام شهر،قلعه گنج، مردهک، دوساری ،گنبکی ، منوجان و ریگان که در پایان سال 97 پیمانکار آنها انتخاب شده بود، در دست اجرا قرار گرفته اند و 2 شهر با قی مانده  نودژ و جبالبارز نیز در سال 98 انتخاب پیمانکار می شوند.

با گازدار شدن 4 شهر و 280 روستا در سال 97، درصد بهره مندی کل خانوار استان به 73درصد رسیده است.

فلاح اظهار امیدواری کرد امسال با گازدار کردن 9شهر ارزوئیه، هنزا، اندوهجرد، شهداد، زهکلوت، عنبرآباد، بلوک، درب بهشت و منوجان، درصد بهره مندی خانوار کل استان از نعمت گاز طبیعی به 77 درصد ارتقا یابد.

او در پایان افزود: چشم انداز شرکت گاز استان کرمان توسعه عملکرد و دستیابی به 98 درصد پوشش گازرسانی در مناطق واجد شرایط تا سال 1404 است که  امیدواریم با تلاش و همت کارکنان ، مشاوران و پیمانکاران شرکت گاز استان پروژه های گازرسانی  به شهرها و روستاها بر اساس برنامه زمان بندی انجام و به اتمام برسد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن