توزیع یک میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در مناطق سیل زده

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: همکاران این شرکت با توزیع حدود یک میلیون لیتر فرآورده های نفتی، سوخت مورد نیاز سیل زدگان را تامین و توزیع کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب پور در بازدید از مناطق سیل زده، بیان کرد: با گذشت بیش از ۲۰ روز از وقوع سیل در برخی از روستاها در سطح مازندران، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در آمادگی کامل بوده و عملیات توزیع فرآورده های نفتی در سطح مناطق سیل زده ادامه دارد .

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود یک میلیون لیتر انواع فرآورده بین سیل زدگان مازندران توزیع شده است، تصریح کرد: از مورخ ۲۷ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ حدود ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز بین ماشین آلات امدادرسان اعم از تراکتور ، لودر و گریدل و دیگر مصرف کنندگانی که در حادثه سیل نیاز به سوخت داشته اند توزیع شد .

سبحان رجب پور اظهار کرد: با توجه به سطح آسیب زدگی، بیشترین تمرکز برای سوخت رسانی جایگزین در روستاهای شهرستانهای ساری، قائمشهر و سوادکوه است .

رجب پور اذعان کرد: در همین مدت حدود ۳۵۰ هزار لیتر نفت سفید بین کشاورزان سیل زده به منظور تخلیه سیلاب از زمین های کشاورزی توزیع شد که تا کنون نیز ادامه دارد .مدیر منطقه ساری ادامه داد: با توجه به تخریب تعدادی از خانه های مسکونی و نبود امکانات پخت و پز برای سیل زدگان حدود ۴۷۰ تن گاز مایع در بین آنها توزیع شد .

رجب پور از آمادگی کامل نسبت به سوخت رسانی به سیل زدگان گفت و تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مسئولین ذیربط استانی و شهرستان‌ها در صورت نیاز، سوخت مورد تقاضا در سطح شهرها و روستاهای سیل زده توزیع خواهد شد و مشکلی در تامین سوخت نداریم .

رجب پور با اعلام شماره ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۳۸ کشیک ستاد این شرکت برای پیگیری مشکلات سوخت رسانی سیل زدگان، افزود: از ۲۷ اسفند لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ حدود ۱۲۵۰ لیتر JP۴ و ۵۵۰۰ لیتر ATK برای بالگردها و هواپیماهای امدادگر توزیع شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن