توسعه گازرسانی به واحدهای صنعتی برای رونق تولید و اشتغال در آذربایجان شرقی

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، روند توسعه گازرسانی به واحدهای خانگی و صنعتی استان، باعث شده است گاز طبیعی جایگزین مصرف 54 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی شود.

سیدرضا رهنمای توحیدی به عملکرد مطلوب شرکت در گازرسانی به بخش های صنعتی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بیش از 8 هزار  مصرف کننده صنعتی تحت پوشش گاز طبیعی بوده و 168 جایگاه CNG در استان، فعال است؛ همچنین نیروگاه های استان، مصرفی بالغ بر 2.5  میلیارد مترمکعب در سال دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: گاز طبیعی به عنوان سوخت ارزان و پاک، بیشترین نقش را در ایجاد ارزش افزوده و کاهش آلایندگی های زیست محیطی داشته و در سال جاری نیز همانند سال گذشته تلاش خواهد شد، تعهد های گازرسانی در این بخش را به سرانجام برسانیم.

وی به گوشه ای از عملکرد مطلوب شرکت گاز در سال 97 برای خدمت رسانی به مردم استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ، 56 هزار مشترک جدید به شمار مشترکان گاز استان افزوده شده و 142 روستای دور افتاده استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده است.

توحیدی ضمن تاکید بر بهره گیری از تجارب سال گذشته در نیل به اهداف آینده شرکت تصریح کرد: در سال جدید نیز با بهره گیری از پیمانکاران مجرب و کنترل پروژه های اجرایی، در توسعه گاز تمامی نقاط استان تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در سال جدید اعلام کرد: ساماندهی منابع انسانی از سال 97 آغاز شده و ضمن بررسی و ویرایش های لازم امسال نهایی خواهد شد، همچنین بکارگیری سیستم های نوین مدیریتی در حفظ و نگهداری شبکه های گازرسانی، مدیریت کربن به عنوان مه مترین مسئولیت اجتماعی شرکت در قبال مردم و کاهش گازهای گمشده، از عمده برنامه های شرکت در سال جدید خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن