آمادگی کامل نفتکش‌ها برای سوخت رسانی به وسایل سنگین سیل بند سازی و راه‌سازی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: پس از وقوع سیل در استان خوزستان و همچنین آبگرفتگی برخی محورهای مواصلاتی شهرهای این استان، احداث سیل‌بند در اطراف برخی از جایگاه‌هایی که در معرض خطر آب گرفتگی بودند، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش  «انرژی امروز» از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، سعدی آل کثیر افزود: در کیلومتر ۶۰ محور مواصلاتی آبادان-اهواز دو باب جایگاه عرضه سوخت واقع شده که عملیات احداث سیل بند در اطراف آنها انجام شده است.

سعدی آل کثیر اظهار کرد: همچنین در ورودی جاده خرمشهر به اهواز یک جایگاه درحال توزیع سوخت به هموطنان عزیز است که با اقداماتی که انجام شده احداث سیل بند در اطراف آن به خوبی انجام شده و جایگاه در برابر ورود سیل و آبگرفتگی ایمن سازی شده است.

وی اعلام کرد: با توجه به هشدارها و اطلاع رسانی‌های اخیر سازمان های متولی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی به استان در روزهای آتی، ایمن سازی تمام جایگاه‌های عرضه سوخت تحت پوشش منطقه در دستور کار قرار دارد و با تدابیری که اتخاذ شده انتظار می رود که جایگاه‌های منطقه دچار مشکل آبگرفتگی نشوند.

مدیر منطقه آبادان همچنین از آمادگی کامل نفتکش‌ها برای سوخت رسانی به موقع به وسایل سنگین راه‌سازی و سیل بند خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این منطقه برای توزیع سوخت پایدار بین مردم خوب استان خوزستان تمام توان خود را به کار بسته است.

این مقام مسئول تامین سوخت بالگردهای امدادی و انتظامی و آماده بکار بودن تمام ادوات و دیزل ژنراتورها را از دیگر اقدامات منطقه برای مقابله با بحران و سیل احتمالی برشمرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن