ثبت رکورد تولید ۸۹هزار تن متانول در پتروشیمی فن آوران

براساس اعلام رئیس مجتمع پتروشیمی فن آوران، برای نخستین بار از راه اندازی این شرکت در سال 1383، این شرکت موفـق به ثبت رکورد جدید تولید ماهانه ۸۹ هزار و ۳۴۱ تن متانول در فروردین امسال شد.

علی خوان زاده با اشاره به اینکه تداوم تولید با لحاظ معیارهای کمیت و کیفیت مناسب، از راهبردهای استراتژیک مدنظر مدیران و کارکنــان بخش تولید این شرکت است، گفت: در دستاورد اخیر ، فاصله ۱۱۰۶ تنی مازاد تولید در مقایسه با آخرین رکورد تولید یک ماهه ایجاد شده که از مزیت های این رکورد محسوب می شود و در نوع خود کم سابقه است.

شرکت پتروشیمی فن آوران با ظرفیت یک میلیون تن تولید سالیانه متانول به عنوان یکی از واحدهای مهم تامین کننده نیاز بازارهای صادراتی و داخلی بشمار می رود که علاوه بر صادرات به بازار های جهانی، سهم عمده تامین نیاز بازار داخلی را در حوزه مصارف پایین دست متانول در مقایسه با دیگر تولید کنندگان ایرانی از آن خود دارد.

این شرکت به عنوان تنها تولید کننده اسید استیک در کشور بشمار می رود که با استفاده از خوراک متانول و منوکسید کربن تولیدی خود، در حال تولید این محصول استراتژیک برای تامین نیاز بازرهای صادراتی و داخلی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن