مصرف بیش از یک میلیارد مترمکعب گازطبیعی در خراسان جنوبی

سال گذشته در مجموع یک میلیارد و پانصد میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف استان خراسان جنوبی به مصرف رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته بیشترین میزان مصرف گاز روزانه 6.2 میلیون مترمکعب مربوط به اوج مصرف در روزهای سرد زمستان و کمترین میزان مصرف 1.8 میلیون مترمکعب بوده است.

سیدمحمود هاشمی با اشاره به  سهم 53 درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش نیروگاهی نسبت به مصرف کل استان در سال گذشته افزود: بخش نیروگاهی استان در این مدت با مصرف 798 میلیون مترمکعب، بیشترین مصرف و پس از آن بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف بالغ بر 413 میلیون متر مکعب، 27 درصد میزان مصرف گاز طبیعی در استان در سال گذشته را به خود اختصاص داده است. همچنین در بخش های صنعتی، سیمان و حمل و نقل نیز در مجموع 20 درصد گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته با همت و تلاش کارکنان این شرکت در راستای توسعه شبکه گازرسانی و برنامه های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است تصریح کرد: در سال 97، تعداد 4 شهر و 200 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند که با اقدامات انجام شده تاکنون کلیه شهرها و 492 روستا مشتمل بر 100 درصد خانوار شهری و 61 درصد خانوار روستایی استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن