دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط پالایشگاه تبریز

مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تبریز گفت: پالایشگاه تبریز، با تلاش و اهتمام مدیران و کارکنان زحمتکش، در راستای تحقق آرمان و استراتژی های بلندمدت ، موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش «انرژی امروز» روابط عمومی پالایشگاه تبریز، ابولفضل غالب روز دوشنبه در حاشیه همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از بین بیش از 150 واحد متقاضی، 49 واحد به عنوان واحد نمونه از سوی کمیته فنی انتخاب شدند که پالایشگاه تبریز موفق به کسب تندیس این همایش شد.

وی افزود: داشتن پروانه ساخت و پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات، قیمت مناسب، کیفیت بالای محصول، فعالیت های نظام مند عرضه و فروش، برآورده سازی الزامات و قوانین ملی و بین المللی، اطلاع ‌رسانی مناسب درباره مشخصه های کیفی و قیمت محصولات، داشتن نظام افزایش میزان رضایت و رسیدگی  به شکایات و نظرات مصرف‌کنندگان و نداشتن تخلف اقتصادی اثبات شده در مراجع ذیصلاح از جمله شاخص های انتخاب واحدهای نمونه و شرایط کسب گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان است.

غالب اضافه کرد: پالایشگاه تبریز با داشتن گواهینامه ها و استانداردهای روز جهانی توانسته است با تنوع بخشی محصولات تا ۴۶ نوع محصول، ارتقای کیفیت و ارزش افزوده محصولات و آماده نمودن آن ها جهت ورود به بازارهای جهانی گامی بزرگ در تحقق استراتژی های خود به خصوص در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی؛ حفاظت از محیط زیست، مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان بردارد.

مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تبریز گفت: این پالایشگاه دارای گواهینامه های سیستمهای مدیریتی از جمله ISO9001. ISO14001. OHSAS18001. ISO50001، HSE MS . IMS و همچنین گواهینامه استانداردهای محصولات می باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن