ویرایش جدید سیستم مدیریت کیفیت ملی حفاری

رئیس مهندسی ساختار و بهره وری و دبیر کمیته راهبری شرکت ملی حفاری ایران از ممیزی جدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت براساس استاندارد ایزو 9001 با ویرایش سال 2015 در این شرکت خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مسعود احمدی روز دوشنبه (9 اردیبهشت ماه) در این باره توضیح داد: این ممیزی هم اکنون در حال انجام است و ششمین دوره سه ساله در مقطع سال 1398 تا 1400 محسوب می شود.

وی گفت: دارا بودن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت یکی از نقاط قوت و از نظر متقاضیان خدمات  شرط لازم برای شرکت و کسب امتیاز در ارزیابی¬ های اولیه مناقصات می باشد.

احمدی افزود: این شرکت در سال 1383 موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001-2000  از موسسهDNV  گردید و پس از انتشار ویرایش های جدید استاندارد (2008 و 2015)، شرکت گواهینامه خود را به ویرایش جدید ارتقا بخشید.

رئیس مهندسی ساختار و بهره وری و دبیر کمیته راهبری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در اواخر سال 1390، پس از بررسی های لازم، شرکت SGS IRAN جایگزین موسسه DNV و ممیزی  دوره سه ساله سوم توسط این شرکت تمدید گردید.

وی گفت: قرارداد با شرکت SGS IRAN برای دوره های سه ساله چهارم و پنجم نیز منعقد و اعتبار گواهینامه به صورت سالیانه با موفقیت صورت گرفت.

احمدی با اشاره به برنامه دوره اخیر ممیزی افزود: با توجه به اتمام اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت، طبق برنامه ریزی انجام شده برای اجرای فرآیند ممیزی شخص ثالث در سطح شرکت بررسی تجهیزات و  واحدهای داخلی هم اینک توسط کارشناسان SGS IRAN در دست اجرا قرار دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن