با تمام توان در خدمت سیل‌زدگان بودیم

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با تمام نیروی انسانی و تجهیزات در خدمت بودیم همه شرکتهای نفتی منطقه حضور مداوم داشتند. به گزارش خبرنگار  «انرژی امروز» سید عبدالله موسوی در نشست مطبوعاتی بیست و چهارمین نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: با تمام نیروی انسانی و تجهیزات در خدمت بودیم همه شرکتهای نفتی منطقه حضور مداوم داشتند. وی ادامه داد با بکار گیری تجهیزات و امکانات توانستیم سیل رو در منطقه مهار کنیم و در اطراف دکلها با سیل بندها با حضور نیروهای hse در مقابل سیل حفاظت شد.همه هدف ایمنی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی سیل بود.به گفته مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در الویت های مهم شرکت تعامل با شرکتهای خصوصی و کاهش هزینه ها در پروسه تولید و عملیاتی کردن دکل ها یکی از برنامه های اصلی میباشدموسوی گفت با اجرایی کردن منشور شرکت همه کارگروهها فعال بوده و برای رفع موانع کوشا بوده است. وی در نهایت گفت عملکرد شرکت با راهکارهای جدید برای توسعه و کاهش هزینه و افزایش درآمد در شرکت که بتواند با برنامه ریزی دقیق سالانه سنجش نیازهای سالانه دکل و تجهیزات مورد استفاده قرار بگیرد و از آنها استفاده بهینه کرد.

موسوی  تاکید کرد همه شرکتها باید انضباط کاری داشته باشند تا  در راستای منشور شرکت ملی نفت ایران برای بهبود رویه کاری و افزایش راندمان کاری انجام گیرد و توسعه شرکت به کیفیت آن هست و با منشور تعریف شده همه دارایی ها و ابعاد توسعه ملی حفاری بررسی میشه تا در جهت توسعه بکار گرفته شود

وی ادامه داد هنوز از ظرفیت کل دکل های حفاری استفاده نمی‌شود  و باید در راستای توسعه و افزایش بکارگیری دکل ها برنامه ریزی شود. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن