برگزاری مراسم های روز کارگر در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و در راستای ارج نهادن به جایگاه کارگری مراسمی را با حضور کارگران شرکت برگزار نمود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری مراسمی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور مهندس یونسی قائم مقام مدیرعامل ، جمعی از کارگران  و همچنین دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار گردید.

طی این مراسم مهندس یونسی قائم مقام مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم و تبریک روز کار وکارگر به تمامی کارکنان ، کارگران و حاضرین در مراسم اظهار داشت: همواره نیروی کار بعنوان اصلی ترین سرمایه هر مجموعه ای بشمار می رود و اگر مجموعه ای بخواهد  مسیر تولید ، توسعه و پیشرفت را طی کند  می بایست نگاه علمی و دانشی  به مفاهیم کار وکارگری داشته باشد .

وی افزود: ارتباط بین توسعه ، پیشرفت و تولید حداکثری با نیروی انسانی و کار یک رابطه جدانشدنی است و همچنین با توجه به اینکه مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)  سال جاری را سال  رونق تولید  نامگذاری نمودند ، می بایست تمامی کارکنان در هر شرایط شغلی و کاری به سلاح علم و دانش مجهز شوند تا موفق شویم در تمامی زمینه ها عملکرد مناسب و دستاورد های ارزشمندی کسب نمائیم.

گفتنی است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام علاوه بر برگزاری مراسم ،  اقدامات دیگری هم ازقبیل پرداخت پاداش تقویمی روزکار و کارگر مصوب هلدینگ خلیج فارس به تمامی کارگران ،  اهدا لوح تقدیر به جمعی از فعالان کارگرای  ، استقبال گرم به همراه توزیع شیرینی و پخش سرودهای ملی در بدو ورود کارکنان و کارگران به مجتمع را به اجرا رساند.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام همواره در حوزه حمایت از نیروی انسانی و کارگری پیشرو بوده است و برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور  سال گذشته طرح طبقه بندی مشاغل و ساماندهی دستمزد کارگران خود را آغاز کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن