احداث بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز در استان کرمان

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، در سال گذشته به ازای هر فصل یک شهر و به ازای هر روز کاری، یک روستا در این استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

منوچهر فلاح با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه گازرسانی در استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور که شامل ۷۲ شهر و بیش از ۳ هزار روستای واجد شرایط برای گازرسانی است، انجام شده افزود: برنامه های بسیار خوبی نیز برای سال ۹۸ و ۹۹ در نظر گرفته شده است.

در سال گذشته، به ازای هر فصل یک شهر و به ازای هر روز کاری یک روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و با اجرای بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه، این آمار از سال ۱۳۷۲ که این شرکت تاسیس شد تا پایان سال ۹۶، رکورد بی سابقه ای را رقم زده است.

فلاح با بیان اینکه در هیچ سالی به جز سال گذشته، ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه اجرا نشده بود، گفت: برای سال ۹۸ برنامه داریم که انشاالله با پیمانکارانی که انتخاب شدند و همت و تلاش کارکنان که در حال انجام است، 9 شهر از ۱۸ شهر باقی مانده به نعمت گاز برسند و انشالله ۲۵۰ روستای دیگر هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در پایان اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکار بیش از 5 هزار کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه انتخاب شده و امیدواریم که ان‌شا‌الله ۱۸ شهر باقی مانده از ۷۲ شهر و همچنین قریب به ۶۰۰ روستا که پیمانکار آنها نیز انتخاب شده اند، انشالله بتوانیم برنامه ریزی های خوبی که در سال ۹۸ شده را به انجام برسانیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن