جذب 150 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان تهران

براساس اعلام مدیرعامل گاز استان تهران، جذب 150 هزار مشترک گاز طبیعی در سال 98 یکی از برنامه‌های مهم این شرکت محسوب می شود.

احمد دارابی با اشاره به اینکه تاکنون 48 شهر، 462 روستا و 11295 مصرف کننده صنعتی در استان تهران از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و  100 درصد مصرف نیروگاه‌های استان از گاز طبیعی تامین می شود، اظهار کرد: نصب 8،500 انشعاب شهری،4،500 انشعاب روستایی، گازرسانی به میزان 250 هزار مترمکعب به صنایع و محورهای صنعتی، اجرای 91 کیلومتر شبکه و خط تغذیه شهری و 32 کیلومتر شبکه و خط تغذیه روستایی و نصب 35 ایستگاه تقلیل فشار شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: 100 جمعیت شهری و 97 جمعیت روستایی استان از نعمت الهی گاز طبیعی برخوردار هستند و تعداد کل روستاهای باقی مانده واجد شرایط در استان تهران مشتمل بر 35 مورد است که بر حسب برنامه‌ریزی صورت گرفته، مقرر شده بخش عمده‌ای از آن‌ها در سال 98 و مابقی آنها حداکثر تا سال 99 اجرا می‌شود.

او درخصوص میزان انشعابات و شبکه گازرسانی و مصرف گاز در سال 97 اظهار داشت: میزان انشعابات شهری و روستایی، 15،764 مورد و متراژ کل شبکه و خط تغذیه اجرا شده، 278 کیلومتر و میزان گاز دریافتی 23،207 میلیون مترمکعب است و در حال حاضر، در استان تهران 189 جایگاه CNG فعال است.

دارابی درباره مسئولیت‌های اجتماعی افزود: شرکت گاز استان تهران به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران در زمینه ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی، به عنوان سوخت پاک با هدف تامین رفاه، اطمینان خاطر و رضایت روزافزون مشترکان خانگی، تجاری وصنعتی استان با هدف ارتقای روزافزون جایگاه خود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف مسئولیت‌های اجتماعی، فعالیت می‌کند.

او در ادامه سخنان خود فرهنگ‌سازی در راستای افزایش تعهد سازمان و کارکنان به جامعه و محیط زیست، تعهد و تلاش در جهت حفظ سلامت منابع انسانی و کسب و ارتقای استانداردهای لازم متناسب با محیط و فرد در راستای بهبود  ارتقای شرایط ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و روانی محیط کار، تقویت احساس مسئولیت کارکنان در برابر  تعهد و مسئولیت  سازمانی و مدیریت بهینه منابع اقتصادی و پیشگیری از اتلاف منابع در راستای  اقتصاد مقاومتی را از اهداف مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان تهران برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان در خصوص مهم‌ترین رویدادهای این شرکت در سال 97 چنین اظهار داشت: شرکت گاز استان تهران در سال 97 شاهد رویدادهای بسیاری از جمله دستاوردهای حوزه مقاوم‌سازی، دریافت تندیس بلورین به منظور ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز و همچنین دریافت نخستین جایزه مدیریت انرژی در صنعت نفت بوده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن