توسعه ورزش همگانی اولویت ملی حفاری است

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت، توسعه ورزش همگانی در اولویت کار این امور تعریف شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سید سالار محمد نیا روز شنبه (21 اردیبهشت ماه) افزود: توسعه و بهبود کیفیت خدمات ورزشی به کارکنان و خانواده های آنان و همچنین پرسنل اقماری در راس برنامه های امور ورزش و تربیت بدنی شرکت قرار دارد.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی ارتباط مستقیم با سلامتی و شادابی کارکنان و خانواده های تحت پوشش دارد، اظهار کرد: جهت گیری برنامه ریزی در این زمینه،  تعمیم و توسعه ورزش در سطح کارگاه های مختلف شرکت، اردوگاه دستگاه های حفاری و شهرک های سازمانی است.

محمد نیا گفت: هم اینک ورزش همگانی درقالب 16 رشته ورزشی برای آقایان و 12 رشته برای بانوان در مجموعه های فرهنگی ورزشی شرکت برای کارکنان و خانواده ها اعم از دختر و پسر ارائه می گردد که توجه به کمیت و کیفیت رشته ها از نظر آموزشی و بهتر شدن خدمات از نکات مورد اهتمام  می باشد.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران در بحث ورزش قهرمانی توضیح داد: در این ارتباط چهار تیم در رده قهرمانی فعالیت داشتند و نتایج خوبی در سطح کشور کسب کردند که از جمله می توان به قهرمانی تیم های فوتبال و شطرنج که  هفته گذشته  نتایج آن اعلام شد، اشاره کرد.

وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران نیز با توجه به سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برای امسال در خصوص ورزش قهرمانی برنامه ریزی می کند.

محمد نیا افزود: در سال های گذشته این شرکت در رشته های وزنه برداری، تیراندازی، گلف، فوتسال آقایان و بانوان، کاراته و فوتبال در لیگ های استانی و کشوری حضور داشت که هم اکنون  در  چهار رشته فعال هستیم.

وی در مورد بازنگری در کیفیت بخشی به زیرساخت های ورزشی شرکت اظهار کرد: بازسازی  مجموعه های ورزشی و رفع  مشکلات آنها  از نظر  تعمیرات ساختمانی و تجهیزاتی مورد توجه جدی مدیریت ارشد شرکت است و در گام نخست سالن چند منظوره مجموعه فرهنگی ورزشی شماره دو جهت اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان بازسازی و راه اندازی خواهد شد.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: کارهای زیر ساختی و نرم افزاری جهت  بروز رسانی سامانه های مرتبط نیز  با هدف شتاب بخشیدن به خدمات رسانی و افزایش راندمان کار در امور ورزش از جمله سیستم های بانک اطلاعات  ورزشکاران، مکانیزه کردن انبار کالای ورزشی و سیستم امور مالی و راه اندازی سایت اطلاع رسانی در دست اقدام  و پیگیری است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن