برگزاری ۲۲ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت پخش منطقه آذربایجان شرقی

در راستای ارتقای توانمندی، آگاهی و آمادگی کارکنان، در سال گذشته بیش از ۲۲۰۰۰ نفر ساعت آموزش در منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، مدیر منطقه با اشاره به نقش آموزش در ارتقای توانمندی کارکنان و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی و تحقق اهداف متعالی شرکت، گفت: این دوره‌های آموزشی در سال قبل بر اساس نیاز سنجی انجام شده در جهت بهنگام سازی دانش کارکنان و آمادگی و واکنش مطلوب شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی، رانندگان نفتکش، مسئولان و اپراتورهای جایگاه‌های عرضه سوخت در شرایط اضطراری برگزار شد.

ابوالفضل روح اللهی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته توسط واحد آموزش و همکاری واحد اچ اس ای منطقه ۳۰، عنوان دوره آموزشی در سال ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گفته وی، در خصوص دوره های آموزشی ایمنی و آتش نشانی عمومی، آمادگی در شرایط اضطراری، کمک های اولیه ، امداد و نجات، صدور پروانه های کار، مانور شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل برای ۲۱۹ نفر از کارکنان منطقه، بیش از ۲۷۰۰ نفر ساعت آموزش اجرا شده است.

ابوالفضل روح اللهی با اشاره به عناوین سایر دوره های برگزار شده، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مدیریت استرس، گزارش نویسی، آشنایی با مدل جایزه بهره وری و تعالی سازمانی، مهارت‌های زندگی، سامانه فروش مرزی فرآورده های نفتیBSS، مهارت‌های ارتباطی، سامانه هوشمند سوخت، اصول و مبانی ایستگاه‌های سی‌ان‌جی، اصول سرپرستی، نزدیک به ۵۸۰۰ نفر ساعت برای ۱۵۲ نفر از کارکنان منطقه برگزار شده است.

مدیرمنطقه آذربایجان شرقی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی الزامات و مقررات اچ اس ای جایگاههای عرضه سوخت، مبانی ایمنی و آتش نشانی و اپراتوری جایگاههای سی‌ان‌جی اشاره کرد و افزود: دردوره های مذکور نزدیک به ۱۳۵۰۰ نفر ساعت برای ۲۲۶۸ نفر راننده نفتکش، اپراتور جایگاههای سی‌ان‌جی و کارکنان مجاری عرضه سوخت برنامه ریزی و اجرا شده است.

ابوالفضل روح اللهی درخاتمه ضمن تشکر از تعامل و همکاری دانشگاه خوارزمی، مدیریت صنعتی،جهاد دانشگاهی، سازمان فنی و حرفه ای استان و واحدهای آموزش و اچ اس ای منطقه تصریح کرد: با استمرار برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز شاهد شکوفایی درا رائه خدمات مطلوب سوخت رسانی و کاهش هرچه بیشتر حوادث کاری خواهیم بود.

لازم به ذکر است، ۲۶ دوره تخصصی ویژه کارکنان منطقه آذربایجان شرقی برای سال ۱۳۹۸ برنامه ریزی شده که در سامانه جام ثبت شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن