روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان و چشم بینای سازمان هاست
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت : روابط عمومی های سازمان ها ، ادارات ، موسسات و شرکت ها پل ارتباطی بین سازمان ها و مخاطبان و چشم بینای آنهاست .
به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات این چنین گفت : روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان ها ،شرکت ها و موسسات عمل می کند و به عنوان چشم بینای آن ها مطرح می شود و مبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی سازمان ها می گردد. روابط عمومی یک حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می گیرد و ارتباط دو سویه را بین سازمان و مخاطب ایجاد می کند .
وی افزود : روابط عمومی هنر است، علم است ، فن است . به عبارت دیگر روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است .
مهندس فعله گری وظیفه روابط عمومی را حفظ ارتباطات دانست و اضافه کرد : روابط عمومی وظیفه حفظ ارتباطات سازمانی را به عهده دارد هم ارتباطات درون سازمانی هم ارتباطات برون سازمانی در یک عبارت کوتاه پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان است .
وی یادآور شد : یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ترسیم و ایجاد وجهه و تصویر زیبا و مناسب از سازمان در ذهن افکار عمومی است و کارکنان شاغل در این قسمت بایستی در راستای ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در اذهان آحاد مردم جامعه تلاش نموده و فعالیت های درون سازمان را بصورت مطلوب اطلاع رسانی و آگاه سازی نمایند.
این مقام مسئول عملکرد مطلوب روابط عمومی را مسبب موفقیت سازمان ها دانست و اظهار داشت : روابط عمومی وظیفه تبلیغ،ترغیب،تشویق و نفوذ در افکار عمومی را به عهده دارد و موفقیت روابط عمومی ، موفقیت سازمان را تضمین می نماید و این نشان از اهمیت این واحد سازمانی تاثیر گذار دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش ضمن تشکر از زحمات روابط عمومی و قدردانی از کسب افتخارات پیاپی در سالیان اخیر اظهار داشت : روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در طول سال های اخیر یکی از برترین ها در میان روابط عمومی شرکت های گاز استانی و همچنین دستگاه های اجرایی استان کردستان در زمینه ارزیابی عملکرد در بخش های مختلف و کسب افتخارات متعددبوده است که می توان به کسب رتبه برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و رتبه سوم در رشته تبلیغات در هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت و کسب رتبه دوم ارتباطات الکترونیک و رتبه سوم مطالعات اجتماعی در هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت و دریافت اوح تقدیر در زمینه تولید محتوا و حضور فعال در فضای مجازی و پوشش مناسب خدمات دولت در دهه مبارک فجر ۹۶ بعنوان روابط عمومی برتر استان و دریافت لوح تقدیر دریافتی از طرف مدیر کل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان در امر ارتباط با مشتریان و رسیدگی به درخواست های شهروندان فهیم استان کردستان در سال ۹۸ اشاره کرد.