روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان و چشم بینای سازمان هاست

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت : روابط عمومی های سازمان ها ، ادارات ، موسسات و شرکت ها پل ارتباطی بین سازمان ها و مخاطبان و چشم بینای آنهاست .

 به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی  و ارتباطات  این چنین گفت :  روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان ها ،شرکت ها و موسسات عمل می کند و به عنوان چشم بینای آن ها مطرح می شود و مبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی سازمان ها می گردد. روابط عمومی یک حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می گیرد و ارتباط دو سویه را بین سازمان و مخاطب ایجاد می کند .

وی افزود : روابط عمومی هنر است، علم است ، فن است . به عبارت دیگر روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است .

مهندس فعله گری وظیفه روابط عمومی را حفظ ارتباطات دانست و اضافه کرد : روابط عمومی وظیفه حفظ ارتباطات سازمانی را به عهده دارد هم ارتباطات درون سازمانی هم ارتباطات برون سازمانی در یک عبارت کوتاه پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان است .

وی یادآور شد : یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ترسیم و ایجاد وجهه و تصویر زیبا و مناسب از سازمان در ذهن افکار عمومی است و کارکنان شاغل در این قسمت بایستی در راستای ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در اذهان آحاد مردم جامعه تلاش نموده و فعالیت های درون سازمان را بصورت مطلوب اطلاع رسانی و آگاه سازی نمایند.

این مقام مسئول عملکرد مطلوب روابط عمومی را مسبب موفقیت سازمان ها دانست و اظهار داشت : روابط عمومی وظیفه تبلیغ،ترغیب،تشویق و نفوذ در افکار عمومی را به عهده دارد و موفقیت روابط عمومی ، موفقیت سازمان را تضمین می نماید و این نشان از اهمیت این واحد سازمانی تاثیر گذار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش ضمن تشکر از زحمات روابط عمومی و قدردانی از کسب افتخارات پیاپی در سالیان اخیر اظهار داشت  : روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در طول سال های اخیر یکی از برترین ها در میان روابط عمومی شرکت های گاز استانی و همچنین دستگاه های اجرایی استان کردستان در زمینه ارزیابی عملکرد در بخش های مختلف و کسب افتخارات متعددبوده است که می توان به کسب رتبه برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و رتبه سوم در رشته تبلیغات در هفتمین جشنواره  روابط عمومی های برتر صنعت نفت و کسب رتبه دوم ارتباطات الکترونیک و رتبه سوم مطالعات اجتماعی در هشتمین جشنواره  روابط عمومی های برتر صنعت نفت و دریافت اوح تقدیر در زمینه  تولید محتوا و حضور فعال در فضای مجازی و پوشش مناسب خدمات دولت در دهه مبارک فجر ۹۶ بعنوان روابط عمومی برتر استان و دریافت لوح تقدیر دریافتی از طرف مدیر کل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان در امر ارتباط با مشتریان و رسیدگی به درخواست های شهروندان فهیم استان کردستان در سال ۹۸ اشاره کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن