فعالیت‌ ها در فناوری‌ های حوزه انرژی گسترش می‌ یابد

ستاد توسعه فناوری انرژی این معاونت در راستای حمایت از دستیابی به مرجعیت علمی کشور و ایجاد زیر ساخت های پژوهش و فناوری ملی در حوزه‌های کلیدی در نظر دارد امسال اقدامات مختلفی را انجام دهد.

به گزارش «انرژی امروز» از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایجاد مرکز فناوری انرژی در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، راه اندازی مرکز فناوری انرژی در تهران با همکاری انجمن انرژی های تجدیدپذیر (اتاق بازرگانی)، راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری انرژی و ایجاد شتاب دهنده تخصصی بهینه‌سازی مصرف انرژی از جمله این فعالیت‌ها است.

راه اندازی مرکز فناوری انرژی در منطقه آزاد انزلی و راه‌اندازی مرکز پایش داده‌های انرژی‌های تجدیدپذیر از دیگر اقدامات مد نظر این ستاد در راستای توسعه فناوری‌های حوزه انرژی و حمایت از دستیابی به مرجعیت علمی است.

همچنین در حوزه ترویج و فرهنگسازی علم، فناوری و کارآفرینی نیز این ستاد در نظر دارد اقداماتی را از جمله برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی و المپیادهای حوزه انرژی، مشارکت در تولید محتوا برای برنامه های تلویزیونی و رادیویی در حوزه انرژی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق به روز رسانی سایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی، تهیه سامانه پیگیری و اطلاع رسانی درخواست‌ها و طرح های واصله به ستاد و ترویج و فرهنگسازی در حوزه دانش آموزی اجرایی کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن