آخرین وضعیت طرح‎های شرکت نفت و گاز غرب بررسی شد

با حضور مدیر برنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، مسائل و مشکلات طرح ها و پروژه های شرکت بهره برداری نفت وگاز غرب بررسی شد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، هیات کارشناسان نفتی در این سفر از پروژه های میدان های گازی بانکول و باباگیر و عملیات لرزه نگاری آنها بازدید به عمل آوردند و سپس با حضور در منطقه عملیاتی تنگ بیجار در نشست با مجریان طرح فاز دو منطقه عملیاتی تنگ بیجار به بررسی وضعیت پیشرفت این پروژه و چالش های آن پرداختند.

شهریار آقایی، مدیر برنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تقدیر از کارکنان این شرکت در بخش های مختلف و به خصوص همکاران شاغل در منطقه عملیاتی تنگ بیجار، بر استفاده از دانش و فناوری داخلی و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز از شرکت های داخلی در انجام این پروژه تاکید کرد.

پروژه توسعه فاز دوم منطقه عملیاتی تنگ بیجار بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با حفاری پنج حلقه چاه جدید انجام می شود که عملیات حفاری یک چاه به اتمام رسیده، دو حلقه چاه در حال حفاری و دو چاه دیگر نیز در حال آماده سازی برای حفاری است.

بازدید از موقعیت مکانی فاز جدید و دکل ۵۷ فتح، وضعیت کالاهای مورد نیاز پرو‍‍ژه ها، برآوردهای لازم در مورد تامین قطعات و لوله های مورد نیاز، اتصالات و همچنین شیرآلات مورد استفاده در این پروژه و بازدید از منطقه عملیاتی آذر از دیگر برنامه های مدیر برنامه ریزی و هیات همراه از مناطق عملیاتی غرب کشور بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن