جمع‌ آوری 418 انشعاب غیرمجاز برق شهرستان کارون در خوزستان

تعداد 418 فقره انشعاب غیرمجاز برق کوی مشعلی شهرستان کارون با هدف کنترل بار شبکه، بهبود کیفیت ولتاژ و تامین برق مطمئن و پایدار جمع‌آوری شد.

مدیر امور برق شهرستان کارون با اعلام این خبر افزود: این طرح در سه فاز تعریف شده، که در فاز اول آن تعداد شش خیابان این منطقه که مملو از انشعاب‌های غیرمجاز برق بود پاکسازی و سپس عملیات ساماندهی شبکه اجرا شد.

طاهر باوی ادامه داد: پس از جمع‌آوری شبکه سیمی قبلی، با اجرای 2840 متر شبکه کابل خودنگهدار و 180متر شبکه فشار متوسط، استفاده از دو دستگاه ترانس 400 و 315 کیلوولت و نصب 65 اصله پایه بتونی شبکه اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی اظهار داشت: فاز دوم ساماندهی و توسعه شبکه برق کوی مشعلی نیز در مرحله گودبرداری و فراهم‌سازی اجرای طرح است.

مدیر امور برق شهرستان کارون، اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را چهار میلیارد و 780 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در فاز اول این طرح تاکنون نسبت به واگذاری تعداد 160 اشتراک قانونی به ساکنان که پیش از این از شبکه برق به‌صورت غیرقانونی استفاده می‌کردند، اقدام شده است.

وی یادآور شد: شهرستان کارون به‌دلیل نوپا بودن و وجود جاذبه‌های سرمایه‌گذاری مورد توجه شهروندان قرار دارد و به‌همین دلیل تلاش ما در این منطقه ارائه خدمات مطلوب برق به مردم و سرمایه‌گذاران است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن