قدردانی منتظر تربتی از بوجارزاده و ربیعیان

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط عمومی و دفتر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با حضور مهندس حسن منتظرتربتی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و اعضای هیات‌مدیره در حاشیه جلسه هیات‌مدیره برگزار شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در این مراسم، مهندس تربتی، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی‌ (ع) و آرزوی قبولی طاعات، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حدود یک دهه مجید بوجارزاده، سخنگو و رییس روابط عمومی و حسین ربیعیان، مشاور و رییس دفتر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معرفی محمد عسگری و اشکان اسماعیلی‌فر به ترتیب در سمت‌های رییس روابط عمومی و رییس دفتر مدیرعامل و اشاره به برخی از ویژگی‌های فردی آنان گفت: هر دو این عزیزان در پست‌های بسیار مهمی که داشتند، تا به امروز بسیار خوب عمل کردند.

وی در ادامه در خصوص خصوصیات فردی بوجارزاده گفت: به اعتقاد من، کسی که سکان‌دار چنین پست مهمی است، باید فردی قابل اعتماد و دارای ذهنی خلاق و پویا باشد تا بتواند سازمان را به اهداف و جایگاه والاتری ارتقا دهد که این ویژگی در آقای بوجارزاده وجود داشت.

به گفته تربتی، شانس خدمت در یک بازه زمانی بلندمدت از آن فرصت‌هایی است که برای هر کسی ممکن است پیش نیاید و آقای بوجارزاده به خوبی و درستی از این موقعیت استفاده کرد و با برگزاری مراسمی همچون ۵۰ سالگی صنعت گاز، خوش درخشیدن عظمت و دستاوردهای این صنعت را به همگان نشان داد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این که اکنون روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با تلاش‌های آقای بوجارزاده به جایگاه بسیار خوبی دست یافته، اظهار داشت: این جایگاه بویژه در بخش رسانه، نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، مصرف بهینه و …. بیشتر خودنمایی می‌کند و امیدوارم که آقای عسگری نیز همین رویه را با همین ظرافت دنبال کرده، ضمن آن که بتواند در بخش بین‌الملل نیز بواسطه بین‌المللی شدن شرکت ملی گاز ایران، بهتر و بیشتر ورود کند.

وی در ادامه در خصوص ویژگی‌های فردی ربیعیان افزود: آقای ربیعیان هرجا که باشد برای رییس مربوطه خود دو نکته را به همراه دارد که بسیار مهم است؛ یکی آرامش و طمانینه‌ای که همه جا با اوست و شما به‌عنوان رییس هیچگاه دچار استرس نمی‌شوید و دیگری امانت‌داری که از صفات بارز یک مسئول دفتر است و در وی به خوبی دیده می‌شود، کما این که طی این مدت، هیچ‌گاه خبری بی‌موقع از دفتر بیرون نیامد که باعث دردسر شود.

در ادامه مراسم، اشکان اسماعیلی‌فر، رییس دفتر جدید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با سپاس از مهندس تربتی بابت اعتمادی که به وی بابت سپردن این پست مهم داشت، گفت: با این که طی سال‌ها در بخش‌های مهم شرکت گاز فعالیت داشته و از نزدیک با شما بزرگواران در ارتباط بوده‌ام، اما باز هم از این حسن ظن مهندس تربتی تشکر کرده و امیدوارم همانند گذشته بتوانم با کمک و استفاده از تجربیات آقای ربیعیان، در این بخش نیز مثمرثمر باشم.

محمد عسگری نیز در بخشی از سخنان خود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و تشکر از مهندس تربتی بواسطه حسن اعتماد وی به خود، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم پاسخ خوبی به این اعتماد مهندس تربتی داده و از تجربیات آقای بوجارزاده که طی این سال‌ها، تمام تلاش خود را برای اعتلای صنعت گاز به‌ کار گرفته‌اند، استفاده کنم.   

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن