ثبت رکورد کار بدون حادثه در طرح توسعه میدان مشترک آذر

رئیس HSE شرکت مهندسی و توسعه نفت از کسب رکورد ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت در طرح توسعه میدان مشترک آذر خبر داد.

به گزارش »انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت متن، کورش رضازاده با اعلام ثبت ۴۷ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه منجر به فوت در طرح توسعه میدان نفتی آذر در طی ۹سال اخیر، گفت: استقرار، توسعه و فرهنگ‌سازی نظام مدیریت HSE در توسعه میادین نفتی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که دست اندرکاران طرح توسعه میدان نفتی آذر با رعایت این اصول توانستند به یک رکورد کم‌سابقه در سطح صنعت نفت و گاز کشور دست یابند.

وی، حفظ ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیروی انسانی و همچنین صیانت از تجهیزات و دارایی‌های موجود در میدان های نفتی جنوب و غرب کشور را از اهداف مهم  شرکت متن برشمرد و گفت: رعایت الزام های HSE برای همه پیمانکاران اجرایی و عملیاتی و کارکنان امری ضروری است و همه باید نسبت به رعایت آن اهتمام ‌ورزند.

رئیس اچ اس این شرکت متن گفت: طرح توسعه میدان نفتی آذر توانست با تجزیه و تحلیل و کنترل هر چه دقیق‌تر حوادث بخیرگذشته جزئی وهمچنین رعایت دقیق الزامات و استانداردهای ایمنی؛ ۴۷ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه فوتی را از سال ۸۹ تاکنون به ثبت برساند که این خود نشان می‌دهد تا چه حد کارکنان و پیمانکاران طرح، الزامات HSE را مورد توجه قرار داده‌اند.

رضا زاده به تاثیر برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی کارآمد در طی ۹ سال گذشته اشاره کرد و گفت: رعایت شایسته اصول و الزامات ایمنی و دقت و مسئولیت پذیری کارکنان طرح از مهمترین عوامل در ثبت این حدنصاب است و دست‌یابی به این مقوله مهم و ارزشمند جز از طریق استقرار کارآمد نظام مدیریت HSE و تمرکز بر روی موضوعات این نظام میسر نیست.

وی التزام همگانی به قواعد و مقررات HSE را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: طرح توسعه میدان نفتی آذر شرایط لازم برای بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی  شرکت مهندسی و توسعه نفت را فراهم آورده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن