پاسخگویی به درخواست های کارکنان ملی حفاری از طریق میز خدمت

رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، از این پس پیگیری و پاسخگویی به درخواست های کارکنان و مراجعان به این شرکت از طریق میز خدمت دنبال می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رحیم بروایه در این باره گفت: ایجاد میز خدمت در این سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع، آسان سازی و شتاب بخشی در پیگیری ها و ارائه پاسخ مناسب، کاستن از تردد و اتلاف وقت و کاهش هزینه ها صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه این اقدام به طور یقین رضایتمندی کارکنان بخش های مختلف شرکت و همچنین مراجعه کنندگان خارج از شرکت را در پی دارد، اظهار کرد: میز خدمت در شرکت ملی حفاری ایران در کارگاه شماره یک شرکت مستقر است.

رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران  افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت، همکاران ما در این بخش در نزدیکترین زمان ممکن موارد طرح شده را پی جویی و نتیجه را به اطلاع مخاطبان خواهند رساند.

وی یادآور شد: با توجه به ماهیت کار اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایت شرکت، میز خدمت به عنوان زیر مجموعه این اداره تعریف و تلاش بر این است تا از این طریق در وقت، رفت و آمد کارکنان و مراجعان و هزینه های مربوط به آن صرفه جویی شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن