تشکیل کمیته ویژه فرونشست زمین در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست این کمیسیون، پدیده فرونشست زمین با حضور رئیس سازمان نقشه برداری بررسی شد.

صدیف بدری گفت: در این نشست کمیسیون عمران، موضوع پدیده فرونشست زمین در کشور با حضور رئیس سازمان نقشه برداری کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را در این رابطه ارائه کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی پدیده فرونشست در تهران برخی از شهرها رخ می دهد که با توجه به خطرات آن باید بررسی های لازم صورت گرفته و اقدامات مربوطه برای کاهش بروز این پدیده انجام شود.

وی گفت: برای بررسی بیشتر و کارشناسی این موضوع، مقرر شد که یک کارگروهی میان کمیسیون عمران مجلس و وسازمان نقشه برداری ایجاد شود.

بررسی عملکرد وزارت نفت در تامین قیر رایگان

بدری افزود: یکی دیگر از محورهای نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، موضوع عملکرد وزارت نفت در تامین قیر رایگان بود که این موضوع با حضور معاونان وزیر نفت بررسی شد در نهایت با توجه به گزارش های واصله، مقرر شد که وزارت نفت میزان و وضعیت حواله های باقی مانده قیر رایگان در سال 97 را پیگیری کند، همچنین درباره تامین قیر رایگان سال 98 نیز هیات دولت مصوبات را به تصویب رسانده، که معاونان وزارت نفت در نشست آتی درباره این موضوع گزارش می دهند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز همچنین سوال نادر قاضی پور از امیر حاتمی وزیر دفاع درباره چگونگی تامین مواد اولیه شرکت های تولیدکننده قیر مورد بررسی قرار گرفت و نماینده سوال کننده بعد از استماع توضیحات وزیر، از پاسخ های وی قانع شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن