همکاری ایران با روسیه، آذربایجان و ترکیه برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال

کنفرانس مطبوعاتی اجلاس چهارجانبه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رامین قلی زاده وزیر ارتباطات آذربایجان، عمر عبدالله کارگوزاغلو رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، کنستانتین ناسکف وزیر ارتباطات روسیه در عمارت کلاه فرنگی برگزار شد.

در این نشست،کنستانتین ناسکف وزیر ارتباطات روسیه گفت: در چارچوب محور تفاهم این اجلاس بر اساس سازماندهی نمایشگاه‌های بزرگ مشترک، تبادل هیات اقتصادی بین هر چهار کشور و شرکت در هشت نمایشگاه است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در گام نخست این تفاهم به دنبال تسریع و حرکت بخشیدن به گسترش رابطه چهار کشور است که امیدواریم بتوانیم با رایزنی های بعدی درباره مسائل اقتصادی نیز مذاکره داشته باشیم.

در ادامه عمر عبدالله کارغوزاغلو رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات ترکیه گفت: امروز در این اجلاس چهارجانبه وزرای هر چهار کشور برای گسترش همکاری بین چهار کشور و حمایت از زیرساخت گرد هم آمدند که این گام اول محسوب می‌شود.

همچنین رامین قلی زاده وزیر ارتباطات آذربایجان گفت: ما با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف نظیر استارتاپ‌ها نیز فعالیت داریم و جلساتی هم در این باره برگزار کردیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن