سازمان ملل یک نفتکش را تحریم کرد

سازمان ملل یک فروند کشتی حمل محصولات نفتی را به دلیل فعالیت‎های غیرقانونی در لیبی به مدت 4 ماه تحریم کرد.

به گزارش گروه انرژی امروز، طبق اعلام موسسه (Ocean Freight Exchange (OFE بازار کشتیهای نفتکش امیدوار بود با اجرای کنوانسیون مدیریت آب توازن تعدادی از کشتی‎های قدیمی اوراق شوند و نرخ اجاره‎ها بهبود یابد اما اکنون با تعویق اجرای این کنوانسیون باید مدت زمان بیشتری را در انتظار یهبود نرخ‎ها  بماند.

ساخت پایانه صادرات نفت جدید در آمریکا

آمریکا قرارداد ساخت یک پایانه نفت جدید در سواحل خلیج مکزیک را به یک شرکت داخلی واگذار کرد. این پایانه جدید قابلیت  پهلودهی به کشتی های سوئزمکس را دارد. این پایانه در بندر Corpus Christi در تگزاس ساخته می‎شود اما زمان تکمیل آن هنوز اعلام نشده است.

افزایش 67 درصدی سفارش های هیوندای

ارزش سفارش‎های ثبت شده در کشتی سازی هیوندای کره جنوبی در نیمه نخست سال 2017 میلادی به 1.65 میلیارد دلار رسید که 67 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل  افزایش یافته است.

سازمان ملل یک فروند نفتکش را تحریم کرد

شورای امنیت سازمان ملل یک فروند کشتی حمل محصولات نفتی به نام Capricorn ساخت سال 1989 میلادی و با ظرفیت 4 هزار و 100 DWT را به دلیل فعالیت های غیرقانونی در لیبی به مدت 4 ماه (تا 21 اکتبر 2017) تحریم کرد.

دانمارک کشتی نفتکش خرید

شرکت کشتیرانی Torm دانمارک 4 فروند کشتی نفتکش MR را از شرکت مهندسی دریایی و فراساحل CSSC (Comec) خرید. زمان تحویل این 4 فروند کشتی سال 2019 میلادی است. بر اساس این قرارداد Torm  امکان خرید 4 فروند دیگر را نیز دارد.

درآمد Kinder Morgan بالا رفت

شرکت آمریکایی Kinder Morgan با تحویل‎گیری  کشتی های نفتکش خود در 3 ماهه دوم سال 2017 شاهد افزایش درآمدهای خود بود. درآمد این شرکت در مقایسه با 3ماهه دوم سال 2016 نزدیک به 22 درصد افزایش یافت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن