جمع آوری و تصفیه بیش از یک‌میلیون متر مکعب فاضلاب در نوشهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر با اشاره به وجود چهار هزار و 713 مشترک فاضلاب در این شهر گفت: یک‌میلیون و 67 هزار و 360 متر مکعب فاضلاب خانگی و تجاری در نوشهر طی سه ماهه اخیر جمع‌آوری و تصفیه شد.

سید شکرالله موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: در این مدت 2 هزار متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث و 65 انشعاب فاضلاب در سطح شهر نصب شده است.

وی، به واگذاری 50 فقره انشعاب فاضلاب در این شهر اشاره و تصریح کرد: با تلاش کارکنان این امور نسبت به رفع 16 مورد اتفاق، انسداد شبکه‌های فاضلاب و شست وشوی 2120 متر شبکه فاضلاب و منهول اقدام شد.

مدیر امور آبفای شهری نوشهر، تصریح کرد: به‌منظور افزایش ظرفیت پمپاژ فاضلاب، یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب نیز ارتقا یافت.

وی، با اشاره به اینکه در بخش آب، این امور دارای 17 هزار و 724 مشترک مشترک است، اظهار داشت: آب شرب مورد نیاز مشترکان از طریق دو دهنه `چشمه گردوک` و `اسپی او` به ظرفیت 264 لیتر در ثانیه، سه باب مخزن ذخیره با حجم 14هزار متر مکعب، 279 کیلومتر شبکه توزیع و 500  متر خط انتقال آب تامین می‌شود.

موسوی، از واگذاری 109 انشعاب آب در سه ماه اول امسال خبر داد و گفت: 432 مورد حادثه در شبکه و انشعاب رفع، 191 انشعاب اصلاح و نصب، 40 مورد تعمیر، تعویض و مرئی‌سازی شیر آلات شبکه انجام و 80 کنتور خراب تعویض شد.

وی، با بیان اینکه در این مدت 900 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به‌منظور افزایش توان تامین و کیفیت آب شرب اجرایی شد، تصریح کرد: در راستای نظارت بر کیفیت آب شرب، 1642 مورد کلرسنجی روزانه در سطح شبکه آبرسانی و 43 مورد نمونه برداری و آزمایش‌های شیمیایی، فیزیکی و میکروبی از منابع تامین، مخازن و شبکه توزیع شهر انجام شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن