تولید برق در نیروگاه رامین اهواز از یک میلیون مگاوات ساعت گذشت

نیروگاه رامین با تولید یک‌میلیون و ۹۷ هزار و ۴۴ مگاوات ساعت انرژی برق در تیرماه سال جاری توانست میزان تولید خود در چهار ماهه امسال را به سه میلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۰۸ مگاوات ساعت برساند که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش سه درصدی برخوردار بوده است.

مصطفی ذبایح نجف‌آبادی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: انرژی برق برای استان خوزستان به‌ویژه در فصل تابستان نیازی حیاتی است و این موضوع رسالت ما را در تامین برق پایدار بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند.

وی رفع مشکلات فنی و پایداری واحد‌های تولید برق این نیروگاه را مهم‌ترین رسالت این مجموعه در طول سال به‌ویژه در فصل تابستان عنوان کرد و افزود: با تولید یک‌میلیون و ۹۷ هزار و ۴۴ مگاوات ساعت انرژی برق در تیرماه سال جاری توانستیم میزان تولید چهار ماهه سال جاری را با سه درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به سه میلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۰۸ مگاوات ساعت برسانیم.

نجف‌آبادی این میزان تولید را حاصل ۱۳ هزار و ۹۴۷ ساعت کارکرد واحد‌های این نیروگاه دانست و اظهار داشت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز تصریح کرد: تولید انرژی برق به‌ویژه در نیروگاه‌های حرارتی دارای مشقت‌های فراوانی است و انتظار داریم مردم عزیز با صرفه‌جویی و رعایت الگو‌های مصرف باعث کاهش فشار به نیروگا‌ها و شبکه برق شوند تا ما نیز بتوانیم با خدمت‌رسانی مستمر، در تامین و بهبود آسایش مردم استان موفق‌تر عمل کنیم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی، بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است که نقش مهمی در تقویت و شبکه سراسری برق ایفا می‌کند.

                            

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن