اولین سری تسلا مدل ۳ تحویل شد

آیلان ماسک، مدیر تسلا اولین خودروی برقی Model3 با به مشتریان قدیمی تحویل داد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، ‌ایلان ماسک، مدیر تسلاموتورز، گفته است که روز جمعه با تحویل اولین خودرو از نوع Model3 به مشتریان خود، زمینه را برای آزمون بزرگ استراتژی سودآوری شرکت آماده کرده است.

بیرون از کارخانه فرموند تسلا در کالیفرنیا، آیلان ماسک خودروی 35 هزار دلاری خود را با برد 350 کیلومتر در یک بار شارژ رونمایی کرد که این خود نشان از عبور این شرکت از خودروهای برقی لوکس آن بوده است.

ایلان ماسک در این مراسم از یک Model3 قرمز رنگ رونمایی کرد و اعلام کرد که 50 دستگاه از این خودرو ساخته شده است.

پیش از این ماسک به رسانه‌ها اعلام کرده بود که ساخت خودرو در این روزها می‌تواند به عنوان یک چالش مطرح باشد. ما از درون یک دوزخ شش ماهه تولید عبور کردیم.

امروزه نیم میلیون ثبت سفارش در این شرکت انجام شده است که بیش از 373 هزار ثبت سفارش اعلام شده در آوریل 2016 بوده است. مشتریان هزار دلار سپرده‌ قابل استراداد برای این خودرو پرداخت می‌کنند.

خریداران جدید خودروی خود را تا قبل از سال 2018 دریافت نخواهند کرد.

احتمالا خودروهای دوربرد این شرکت 44 هزار دلار قیمت خواهد دات و 500 کیلومتر برد با یک بار شارژ.

تسلا تا ساخت Model3 با موانع بسیاری روبه‌رو بوده است. این شرکت با قول تولید نیم میلیون خودرو، قرار است 6 برابر سال گذشته خودرو تولید کند.

اگر این شرکت بتواند به این تعهد نیم میلیون دستگاهی خود عمل کند، یعنی خواهد توانست از بی‌ام‌دبیلو، مرسدس یا لکسوس در ایالات متحده پیش افتد.

تاخیر در تولید و ارائه Model S و Model X تسلا و مسائل مربوط به کیفیت آن‌ها موانعی بر سر راه تولید این شرکت بودند که حالا اعلام شده است در دومین چهارماهه این سال این مشکلات کمتر شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن