فراخوان پروژه پژوهشی تدوین دانش فنی و ساخت ابزار برش لوله جداری

معاون مدیریت پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از فراخوان پروژه پژوهشی تهیه و تدوین دانش فنی، فناوری طراحی و ساخت ابزار برش لوله جداری(Casing Cutter )  خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی عبدالهی در توضیح بیشتر در این باره گفت: این پروژه پس از رایزنی با واحد های مختلف شرکت برای دریافت نیاز های فناورانه، از سوی اداره لوازم و ابزار در گردش حفاری معرفی گردید.

وی افزود: سپس فرآیند تحلیل و بررسی های فنی  اقتصادی، ارزیابی وضعیت فعلی و آینده فناوری، شرایط بازار کار، درآمد عملیاتی و مزایای رقابتی بررسی و  در نهایت با موافقت شورای عالی پژوهش شرکت، جذب این فناوری از طریق فراخوان، در قالب پروژه پژوهشی در دستور کار قرار گرفت.

عبدالهی اظهار کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی می توانند جزییات این پروژه را از طریق سامانه تقاضا و عرصه پژوهش و فناوری کشور (ساتع) به نشانی sate.atf.gov.ir    مشاهده و در صورت تمایل پیشنهادات خود را به صورت فرم پیشنهاد پروژه پژوهشی  قابل دریافت بر روی سایت این شرکت به نشانی nidc.ir معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ( فراخوان پروژه پژوهشی تهیه و تدوین دانش فنی و ساخت ابزار برش لوله جداری (Casing Cutter )) حداکثر تا تاریخ 31  شهریورماه جاری  ارسال در این فراخوان شرکت نمایند.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: بهره گیری از توان دانشگاه ها در دستیابی به فناوری ها و رفع چالش ها از جمله اهداف این شرکت بوده  که در این راستا تاکنون بیش از 77 پروژه پژوهشی تعریف و اجرا گردیده است.

وی ادامه داد: دستیابی به دانش فنی و ساخت فناوری های مختلف از جمله سیستم نمودارگیری سطحی، یونیت نمودارگیری از سیال حفاری، دستگاه لوله مغزی سیار، سیستم شبیه ساز کنترل فوران چاه و دستگاه اکسترکتور بخشی از نتایج موفق آمیز این تعامل به شمار می آید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن