افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 227 پروژه گازرسانی در کرمانشاه

شرکت گاز استان کرمانشاه با افتتاح و کلنگ‌زنی 227 پروژه در بخش روستایی و صنعتی به استقبال هفته دولت می‌رود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیروس شهبازی مدیرعامل گاز استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت بیان داشت: شرکت گاز استان کرمانشاه در طول ایام هفته دولت و در راستای تحقق برنامه‌های دولت خدمتگزار افتتاح گازرسانی به 45 روستا و 76 واحد صنعتی و هم چنین آغاز عملیات اجرایی به 106 روستا را در دست اقدام دارد.

وی عنوان داشت: پروژه های قابل افتتاح در بخش روستایی با اعتباری بالغ  بر 178 هزار و 500 میلیون ریال است که در این خصوص و در راستای محرومیت زدایی در روستاها تعداد 2 هزار و 323 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: در راستای رونق تولید با توجه به اهمیت به بخش صنعت و تولید و لزوم جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع، تعداد 76 واحد صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 57500 میلیون ریال در این ایام قابل بهره‌برداری خواهد شد.

وی یاد آور شد: با توجه اینکه در سال جاری شرکت گاز استان برنامه گازرسانی به 397 روستا را در دست اجرا دارد، از این رو طی هفته مذکور 106 روستا به تعداد 4643 خانوار با  اعتباری بالغ بر 706 هزار میلیون ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گفته شهبازی، در استان کرمانشاه تاکنون بالغ بر 99 درصد جمعیت شهری با گازرسانی به 28 شهر و 69 درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به 1263 روستا تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی افزود: با اجرای برنامه های گازرسانی در سال جاری درصد نفوذ گازرسانی به روستاها به 84 درصد و در کل استان به 94 درصد خواهد رسید.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: با گازرسانی به روستاهای واجد شرایط بند «ق» ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به روستاهای قابل گاز رسانی به 100 درصد ارتقا خواهد یافت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن