حضور زنگنه در دولت دوازدهم قطعی شد

یک منبع آگاه با ابراز تعجب از انتشار اخباری مبنی بر استعفای وزیر نفت در آخرین روزهای فعالیت کابینه گفت: حضور بیژن زنگنه در دولت دوازدهم تقریبا قطعی شده است.

این منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار «انرژی امروز» درباره خبر منتشرشده مبنی بر اینکه «آقای زنگنه استعفای خود را تقدیم رییس‌جمهور کرده است»، گفت: این مطلب که چطور ممکن است وزیر نفت از کابینه‌ای که هنوز تشکیل نشده استعفا داده باشد؛ برای ما هم جای سوال دارد.

وی افزود: اگرهم منظور از استعفا درباره دولت فعلی باشد که اولا استعفا در فاصله یک هفته به پایان دولت معنایی ندارد و ثانیا، آقای مهندس زنگنه طبق روال در حال ایفای مسئولیت‌های خود هستند.

این منبع آگاه درباره اخبار منتشرشده مبنی بر گلایه‌های وزیر نفت و عدم حضور در دولت دوازدهم گفت: آقای زنگنه به‌طور جدی این بحث را داشتند که وقتی به کلیه اقدامات و دستاوردهای وزارت نفت حمله می‌شود و علیرغم توضیحات و استدلال‌های دقیق باز هم حملات هر روزه از سوی مخالفان دولت ادامه دارد؛ چه ضرورتی وجود دارد که به کار ادامه دهیم؟

بنابراین گزارش، علیرغم این گلایه‌های جدی رایزنی‌های رییس‌جمهور و مقامات ارشد دولت و حمایت قاطع نمایندگان مجلس و بدنه وزارت نفت زنگنه را برای حضور در دولت دوازدهم قانع کرده و تقریبا ابقای وی در کابینه قطعی شده است.

کانال تلگرامی «از نفت چه خبر؟» هم خبر داد که زنگنه شب گذشته برای حضور در دولت آینده به رییس‌جمهور اوکی داده است.

گفتنی است، زنگنه امروز در حاشیه دیدار با وزیر نفت عراق درباره حضورش به عنوان وزیر نفت دولت دوازدهم به خبرنگاران گفت: «در این خصوص باید چند روز دیگر صبر کنیم».

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن