موانع تهیه اقلام مورد نیاز طرح توسعه میدان آذر برطرف شد

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، در بازدید از طرح توسعه میدان نفتی آذر گفت: خوشبختانه موانع موجود در راستای تهیه اقلام اصلی مورد نیاز جهت توسعه این میدان مشترک نفتی مرتفع گردیده است

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت، دکتر تورج دهقانی مدیرعامل شرکت متن، روز سه‌شنبه (۵ شهریورماه) با همراهی مدیران و روسای واحدهای ستادی از طرح توسعه میدان نفتی آذر بازدید بعمل آورد.

بنابراین گزارش، دکتر تورج دهقانی در جریان این بازدید از مرکز فرآورش (CPF)، پست برق، پروژه‌ی آب‌بند و پروژه انتقال آب از رودخانه چنگوله و همچنین، چاه شماره ۱۰ بازدید بعمل آورد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت توسعه این طرح قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت متن در این بازدید طی جلسه‌ای که با مدیران و پیمانکاران مربوطه این طرح، بیان کرد: خوشبختانه موانع موجود در راستای تهیه اقلام اصلی مورد نیاز جهت توسعه این میدان مشترک نفتی مرتفع گردیده است، و با توجه به اهمیت این میدان مشترک بمنظور رسیدن به سقف ظرفیت تولید، تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

لازم به ذکر است، میدان نفتی آذر در بلوک اناران، در دماغه کوه‌های زاگرس و در امتداد مرز ایران و عراق (جنوب غربی ایلام) بین شهرهای مهران و دهلران قرار گرفته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن