برپایی مانور پدافندغیرعامل آب و برق در منطقه مرکزی شمال کشور

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: مانور تمرینی – آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آب و برق برای استان‌های منطقه مرکزی شمال کشور در حال برگزاری است.

میثم جعفرزاده با اشاره به برگزاری مانور تمرینی – آموزشی آب و برق برای استان‌های منطقه مرکزی شمال کشور گفت: این مانور با حضور شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان‌های منطقه مرکزی شمال کشور با هدف هماهنگی، هم‌افزایی و انسجام بخشی در این حوزه به میزبانی استان همدان در حال برگزاری است.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، وی افزود: برپایی اردوی شبانه‌روزی، تهدیدشناسی و تدوین سناریو بر اساس تهدیدات غالب و اجرای مانور دور میزی با حضور تمامی مدیران دفاتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل صنعت آب و برق استان‌های تهران، قزوین، البرز، قم، مرکزی، مازندران و همدان از برنامه‌های پیش‌بینی شده این نشست است.

جعفرزاده تاکید کرد: در حاشیه این مانور نیز نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های حوزه صنعت آب و برق در مواجهه با بحران‌های احتمالی به نمایش گذاشته خواهد شد و کارشناسان مربوطه در کارگاه آموزشی به انتقال تجربیات خود خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی – تمرینی سال گذشته در 6 منطقه کشور و در استان‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی، کرمان، خراسان‌رضوی، خوزستان و تهران برگزار شده بود که دستاوردهای خوبی به‌ویژه در آمادگی و مدیریت بحران‌های اخیر کشور داشته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن