جایگاه‌های سی‌ان‌جی در آینده نزدیک هوشمندسازی می شوند

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در جلسه مشترک با اداره‌های گاز و استاندارد از هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در آینده نزدیک خبر داد.

علی فخاری راد در این نشست مزایای هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی را الزام خودروها به داشتن معاینه فنی عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح به گونه‌ای است که پس از قرائت پلاک ماشین توسط دستگاه‌های مربوط، اجازه ورود به جایگاه به مالکان خودروها داده می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، فخاری راد ادامه داد: پرداخت آنلاین هزینه سی‌ان‌جی توسط مشتریان به صورت تفکیک شده در دو حساب مالک جایگاه و شرکت گاز نیز از دیگر مزایای هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی است.

بر پایه این گزارش، در این نشست، بر لزوم استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی، معرفی شرکت‌های مجاز و به ویژه بررسی دقیق‌تر کارکرد وضعیت خشک کننده‌های گاز طبیعی جایگاه‌ها توسط بازرسان استاندارد تاکید شد؛ علاوه بر این مقرر شد استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی به صورت سالانه و توسط شرکت‌های مجاز که توسط اداره استاندارد به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و گاز معرفی می شوند، انجام شود.

طرح استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی از سال ۹۴ در سطح کشور اجرایی شده و در حال حاضر پنج شرکت فعال در استان گیلان، استانداردسازی جایگاه‌های استان را که یکصد باب است را بر عهده دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن