پیش‌بینی تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک اول مهر از سوی شهرداری تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز پیش‌بینی تمهیدات لازم از سوی شهرداری برای کنترل ترافیک روز اول مهر خبر داد.

محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره تمهیدات اندیشیده شده در خصوص ترافیک مهرماه اظهار کرد: آقای پورسیدآقایی پیش از آغاز مهرماه نسبت به این موضوع تذکراتی را اعلام کرده و جلساتی را در شهرداری تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه از گذشته تا به امروز برای پیشواز از مهر اقداماتی در این زمینه انجام می‌شود عنوان کرد: این امر موضوع مهمی برای شهروندان و شهرداری است و بسیار خوب است که خبرنگاران به این موضوع بپردازند و ترافیک روز اول مهر ماه را گوشزد کنند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا با هماهنگی پلیس راهور و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ترافیک روز اول مهرماه کنترل شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اجرای طرح زوج و فرد و تاثیر آن بر کاهش میزان ترافیک اول مهر توضیح داد: طرح زوج و فرد نسبت به سال گذشته محدودیت‌های بیشتری را به وجود آورده؛ به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در محدوده اجرای این طرح وضعیت ترافیکی نسبت به سال گذشته بهتر باشد و انسداد بیشتر تغییرات بیشتری را ایجاد کند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا امکان تجدیدنظر در این طرح وجود دارد، گفت: این موضوع مربوط به شورای عالی ترافیک می‌شود و ما در شورای شهر تهران به این موضوع نمی‌پردازیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن