استقرار استاندارد مدیریت انرژی 50001:2011 ISO در شرکت گاز استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از استقرار استاندارد مدیریت انرژی 50001:2011 ISO در این شرکت خبر داد.

منوچهر فلاح با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به ضرورت صیانت از منابع مختلف انرژی جهت نسل های آینده و کنترل پیامدهای زیست محیطی آن، شرکت گاز استان کرمان به عنوان بزرگترین تامین کننده انرژی استان با سهم بالغ بر ۷۰ درصد، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و ایفای نقش الگو برای دیگر دستگاه ها، اقدام به پیاده سازی استاندارد مدیریت انرژی کرده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، وی افزود: شرکت گاز استان کرمان همواره تلاش کرده تا بهینه سازی مصرف انرژی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد؛ از این رو این شرکت با پیاده سازی الزامات استاندارد مدیریت انرژی موفق به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی 50001 ISO شده و این، برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت گاز استان افزوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نگاه حاکم بر شرکت گاز استان حرکت در مسیر تعالی، کسب کیفیت برتر و افزایش بهره وری است، افزود: اعتقاد داریم که تعالی، مسیری بی پایان است و عزم راسخ برای حرکت در مسیر کیفیت و افزایش بهره وری در شرکت گاز استان وجود دارد.

فلاح در پایان سخنان خود از تلاش و زحمات کلیه کارکنان در جهت استانداردسازی فعالیت ها و وظایف محوله قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با تداوم همدلی همچنان شاهد کسب موفقیت های روزافزون و بالندگی و شکوفایی شرکت گاز استان کرمان خواهیم بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن