انتصاب جدید در توزیع برق خوزستان

طی احکام جدا گانه، عبدالرحیم جهان بین به عنوان معاونت بهره برداری و خدارحم محمدی به عنوان معاونت مهندسی معرفی شدند.

به گزارش انرژی امروز، رضا غضنفری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده و تلاش‌های خستگی ناپذیر  قربانی زاده که پیش از این مسئولیت هایی نظیر مدیریت برق ناحیه جنوب، جنوب شرق و دزفول را برعهده داشته است، گفت: هدف همه ما در هر پست و عنوانی خدمت به مردم و کمک به پیشرفت کشورمان است که تحولات مدیریتی نیز یکی از الزامات دستیابی به این پیشرفت می‌باشد.

وی ادامه داد: امید است که معاونت‌های جدید با استفاده از تجارب ارزنده خود و همچنین تعامل با سایر همکاران در جهت رشد و تعالی شرکت و دستیابی به اهداف آن تلاش کنند.

سیاوش قربانی زاده، معاونت پیشین بهره برداری نیز با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در طول مدت معاونت خود گفت: در طول این سال‌ها تلاش‌های فراوانی در زمینه‌های جذب کمک‌های جنبی، مسائل سرمایه ای، استفاده از موقعیت‌های مناسب جهت کمک به رشد شرکت انجام شده است.

بر اساس این گزارش، خدارحم محمدی معاون جدید مهندسی و برنامه ریزی نیز تجارب موفقی در ناحیه جنوب شرق به عنوان مدیر مهندسی و مدیر بهره برداری و در آبادان و ناحیه جنوب به عنوان مدیر اداره برق آن شهرستان‌ها داشته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن