راه‌اندازی اپلیکشن خدمات برق با موبایل

معاون فروش و خدمات مشترکین در خصوص راه اندازی این اپلیکیشن خاطرنشان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته به مشترکین این نرم افزار راه اندازی شده است.

به گزارش «انرژی امروز» شیرنژاد در زمینه امکانات این نرم افزار بیان کرد: امکان ارجاع لیست اشتراک‌ها به مامور با دستور کارهای مختلف (قرائت، قطع برق، اخطار و…)، امکان ثبت گزارش برای لیست ارجاعی به مامور، ثبت مختصات محل، همزمان با ثبت گزارش، امکان مغایرت گیری محل ثبت گزارش و محل اشتراک، امکان ردیابی مامور در هنگام توزیع قبوض، ایجاد گزارشات مختلف در سیستم جامع مشترکین جهت کنترل ماموران، امکان مشاهده اشتراک‌ها بر روی نقشه در دستگاه مامور و سیستم جامع مشترکان، پیدا کردن راحت محل اشتراک حتی برای افرادی که تا کنون به محل اشتراک مراجعه نکرده اند، رفع مغایرت مکانی ثبت شده در سامانه GIS، اصلاح شناسایی اشتراک هایی که در مسیر قرائت نیستند، برنامه ریزی جهت وصول اشتراک‌ها بر اساس موقعیت مکانی مشترکان از جمله کارهایی است که این نرم افزار انجام می‌دهد.

شیرنژاد افزود: برای کلیه مامورین قرائت و وصول مطالبات یک دستگاه موبایل، پاوربانک، و کیف توسط شرکت خریداری شده است تا بتوانند به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نرم افزار مذکور، اپلیکیشن خدمات مشترکان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری راه اندازی شده است و قابل نصب بر روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید بوده و با وارد کردن شناسه قبض در این نرم افزار، مشترکان می‌توانند از بسیاری از امکانات استفاده کنند.

همچنین تصریح کرد: شرکت برق جنوب استان کرمان در حال راه اندازی امکانات بیشتری در این اپلیکیشن است به صورتی که مشترکین بتوانند کلیه خدمات مورد نیاز خود را از طریق این نرم افزار دریافت کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن