همکاری تجاری اقلیم کردستان عراق با صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران

همکاری با تولیدکنندگان ایرانی برای اقلیم کردستان عراق به صرفه است ومحصولات پتروشیمی ایران از نظر قیمت و کیفیت منحصر به فرد است.

انور حبیب زاده رایزن بازرگانی سابق ایران در اقلیم کردستان عراق و  هماهنگ کننده هیات عراقی حاضر در نمایشگاه ایران پلاست سیزدهم در باره  حضور این هیات تجاری در تهران  اظهارکرد: هیاتی متشکل از ۲۲ نفر از شرکت های مختلف با زمینه فعالیت پلاستیک، نفت، پتروشیمی و مواد غذایی، مواد کشاورزی و لوازم خانگی حضور دارند. هدف این هیات حضور در نمایشگاه ایران پلاست سیزدهم ایجاد ارتباط با تجار ایرانی و یافتن راهکار لازم و برنامه ریزی برای مبادلات مرزی و بازرگانی بین ایران و عراق هستیم.

وی برای دومین سال متوالی است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارد و این دوره را منظم تر و بهتر توصیف کرد و گفت: همکاری با تولیدکنندگان ایرانی برای اقلیم کردستان عراق بسیار بهتر از شرکتهای چینی و غیره است زیرا هم به لحاظ قیمت و کیفیت قابل مقایسه با نمونه های بین المللی است و هم به دلیل نزدیکی مرزهای دو کشور هزینه تمام شده و حمل و نقل نیز کاهش می یابد و در نهایت همکاری تجاری با ایران برای ما به صرفه تر است.

ایران با اقلیم کردستان عراق سه مرزرسمی مشترک دارد که شامل پرویز خان، تمرچین و باشماق است که مسیر تبادلات تجاری را کاهش می دهد.

این هیات به همراه شیخ مصطفی عبدالرحمان رییس اتحادیه صادرکنندگان و وارد کنندگان اقلیم کردستان عراق برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست و شرکت در جلسات B2B این نمایشگاه با شرکت های فعال در زمینه صنعت پلاستیک ایران به ایران سفر کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن