درصد تحت پوشش گاز خانوار روستایی استان بوشهر به 98.5 درصد می رسد

با انجام طرح های در دست اجرا، درصد تحت پوشش خانوار روستایی استان بوشهر تا پایان سال ۹۹ به 98.5 درصد خواهد رسید.

در بازدید معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری بوشهر بهمراه تنی چند از مدیران استانداری بوشهر و با حضور روسای واحدهای ستادی و روسای نواحی گازرسانی استان، از مجموع فعالیت های مثبت و تلاش های کارکنان شرکت گاز تقدیر به عمل آمد و مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از سوی معاون هماهنگی امرعمرانی استانداری بوشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این جلسه گفت: در حال حاضرضریب نفوذ گاز شهری ۹۹ درصد و ضریب نفوذ گاز روستایی ۹۶ درصد است که با احتساب این آمار، استان بوشهر جزو استان های سبزکشور محسوب می شود و با انجام طرح های در دست اجرا، درصد تحت پوشش خانوار روستایی تا پایان سال ۹۹ به 98.5 درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به فروش بیش از ۱۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان گفت: از نظر فروش گاز، این شرکت در رتبه بالایی در بین شرکت های گاز استانی قرار دارد و با توجه به موقعیت صنایع استان، بیش از ۹۹ درصد از فروش گاز در بخش صنایع است که کمک شایانی به توسعه پایدار استان کرده است.

رحمانی در ادامه از همراهی مدیران ارشد استان به خصوص استاندار محترم و معاون عمرانی وی در انجام هر چه سریع‌تر پروژه های گاز رسانی تقدیر و تشکر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته گازرسانی در استان زودتر از موعد، ابراز رضایت کرد و گفت: شرکت گاز استان بوشهر با دارا بودن نیروهای جوان و متخصص و کارآمد یکی از شرکت های مطرح دراستان و حتی در سطح کشور است و با اشاره به پروژه های متعدد در سطح استان همچون گاز رسانی به جزیره شیف با روشی جدید و گازرسانی به مناطق صعب العبور مراتب تقدیر و تشکر استاندار بوشهر را اعلام داشت و با اهدای لوح تقدیر از مدیر عامل شرکت گاز استان تقدیر به عمل آورد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن