اجرای موفقیت‌آمیز طرح «098» وزارت نیرو در برق منطقه‌ای غرب

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از اجرای موفقیت‌آمیز طرح «098» وزارت نیرو مبنی بر عبور از پیک بار تابستان 98 بدون خاموشی و مدیریت مصرف انرژی، با وجود حفظ صادرات 650 مگاواتی برق به کشور عراق خبر داد.

علی اسدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید وزیر نیرو مبنی بر گذر از پیک بار تابستان سال جاری بدون اعمال خاموشی به مشترکان و با تداوم صادرات برق به کشور عراق، برنامه 098 در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، وی افزود: اولین گامی که به منظور اجرای برنامه 098 برداشته شد، تشکیل کارگروهی برای عبور موفق از پیک بار 98 با محوریت شرکت برق منطقه‌ای غرب و همکاری شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام با حضور مدیران عامل این شرکت‌ها، معاونان، مدیران و کارشناسان ذی‌ربط بود.

اسدی در ادامه اظهار داشت: با استانداران در سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام در رابطه با تبیین شرایط پیک بار سال جاری و جلب همکاری آنان جهت کنترل و کاهش پیک بار در تابستان و در صورت نیاز تغییر ساعات کاری ادارات استان‌ها مذاکره به‌عمل آمد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با اشاره به اجرای کامل و موفقیت‌آمیز برنامه 098 ابلاغی از وزارت نیرو گفت: این شرکت، پیک بار تابستان 98 را بدون اعمال خاموشی به مشترکان غرب کشور و با حفظ تداوم صادرات 650 مگاواتی برق به کشور عراق با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی در پایان از همکاری و مشارکت مردم منطقه غرب کشور در عبور موفق از پیک بار تابستان 98 قدردانی کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن