تاکید بر توسعه نظام مدیریت HSE به صورت کارا در ملی حفاری

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی به مناسبت هفتم مهرماه، روز ملی آتش نشانی و ایمنی تصریح کرد: در راستای نهادینه نمودن فرهنگ ایمنی مجموعه کارکنان شرکت برای بهبود و توسعه نظام مدیریت HSE به صورت کارا و موثر گام بردارند.

سید عبدالله موسوی در این پیام افزود: به طور یقین بهره گیری از توان بالقوه در سطح شرکت و به تبع آن کاهش حوادث در بهره وری و توسعه پایدار و تداوم کسب و کار در سازمان بسیار اثر گذار خواهد بود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران وی گفت: با نگاهی عمیق و دقیق به فعالیت های گسترده و پیچیده صنعت نفت به ویژه صنعت حفاری، اهمیت حضور تلاشگران این عرصه و در مفهومی وسیع تر خانواده بزرگ HSE، همگام و همسو با سایر کارکنان این صنعت برهمگان روشن می شود.

موسوی ادامه داد: سابقه حضور این عزیزان در صنایع نفت و گاز کشور به شروع فعالیت صنعت نفت در کشور باز می گردد که با گذشت زمان و همگام با رشد و توسعه فناوری در این صنعت، بر دانش علمی و عملی خود  افزوده اند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: جای بسی مباهات است که با همکاری و همگامی متخصصان  این مجموعه در تمامی  فعالیت های گسترده شرکت ملی حفاری ایران در اقصی نقاط کشور در جهت حفظ و صیانت از نیروی انسانی، تجهیزات و اعتبار شرکت و پیاده سازی الزامات، ضوابط و استانداردهای ایمنی و آتش نشانی به بسیاری از اهداف خود دست یافته ایم.

وی ضمن تبریک این مناسبت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج گذاری به خدمات پیشکسوتان این حوزه و قدردانی  از تلاش های همکاران در  HSE شرکت، خاطرنشان کرد: هفتم مهرماه  یادآور ایثار و جانفشانی آتش نشانان از خودگذشته ای است که در آغازین روزهای هجوم ناجوانمردانه دشمن بعثی به خاک میهن اسلامی، در حین انجام عملیات اطفا و مهار آتش سوزی  ناشی از بمباران پالایشگاه آبادان به شهادت رسیدند و با از خود گذشتگی برگ زرینی دیگری در تاریخ حماسه هشت سال دفاع مقدس به یادگار گذاشتند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن